Rumb a les municipals 2019!

Rumb a les Municipals 2019!

🚀 PODEM com a eina del canvi, és la força aglutinadora imprescindible com a eina del canvi, és la força aglutinadora imprescindible a qualsevol espai de participació ciutadana, és la força integradora, la força que representa el canvi i la força que ha de donar resposta a les demandes de les nostres veïnes i veïns de forma destacada a nivell municipal.

▶️ Tasques urgents, col·lectives i necessàries.

📝 De la mateixa forma necessitem tenir un mapa territorial municipi a municipi, que ens permetrà conèixer-nos més, per conèixer-nos millor. Per a això hem creat aquest qüestionari (feu clic per descarregar-lo).

1️⃣- Mapatge i anàlisi ordenada dels problemes del barri/municipi/comarca, les necessitats dels veïns, les lluites socials, els actors rellevants de la societat civil, els projectes en marxa, la labor actual de l'Ajuntament, les oportunitats, etc.

2️⃣- Informe de les activitats concretes dutes a terme per la gent de PODEM en el municipi i que interpel·lin de manera clara cap a fora de l'organització: participació en lluites polítiques i socials, campanyes polítiques i temàtiques, trobades, tallers i xerrades, activitats d'ajuda i suport a la gent amb problemes, esdeveniments lúdic-festius, etc.

3️⃣- Projecte de municipi, redactat col·laborativament i comptant amb el concurs de la societat civil i els experts, que contingui una sèrie de propostes de polítiques públiques per millorar la vida dels veïns des del municipal i que pugui servir com a germen d'un programa electoral municipal per 2019.

4️⃣- Pla d'accions i de campanya, per, al llarg dels mesos fins a les eleccions, donar a conèixer el projecte de PODEMOS, obrir l'organització cap a fora amb l'objectiu de ser més i créixer i obtenir el millor resultat electoral possible.

📕 En cas de NO haver rebut aquesta informació a través del vostre correu oficial del cercle enviat dies enrere posar-vos en contacte en l'E-mail de Municipalisme i us ho remetem de nou.

💜Sí es pot 💪✊️