Xavier Domènech: “El nostre resultat demostra que Podem és viu i ens permet començar una nova etapa”

El nou Secretari General del partit morat considera “històrica” la seva victòria i estén la mà a totes les persones que no l’han votat: “a Podem hi cap tothom”. Xavier Domènech s’ha presentat avui com a nou Secretari General de Podem Catalunya en una roda de premsa a la seu del partit després d’aconseguir el 72% dels vots en les primàries de la formació. Domènech ha afirmat que aquest resultat “històric i molt contundent” demostra que Podem “és viu” i que l’habiliten per “començar una nova etapa”, per tal del fer de Podem “una marca morada que sigui força del canvi, forta, transversal, oberta al conjunt de la societat i útil a les classes populars de Catalunya” i que esdevingui també “més útil a l’espai de les confluències”.

“Avui no acaba res, avui comencem una nova etapa”, ha afirmat.

El diputat al Parlament de Catalunya ha fet un agraïment a totes les persones “que han confiat en nosaltres” i també ha estès la mà a tots aquells inscrits i inscrites que no l’han votat. “Podem és de tots i totes, tant aquells que ens han votat com els que han votat a altres candidatures”, ha afirmat, destacant que la formació ha de “mirar al futur i no quedar atrapada en el passat”.

Domènech ha reconegut que el partit “ve de moments difícils”, però ha posat en valor el que ja és el millor resultat del conjunt de les primàries a Podem Catalunya, ja que Domènech s’ha convertit en el Secretari General amb més vots de la història, superant els de Gemma Ubasart i Albano Dante Fachin.

Domènech ha estat acompanyat a la roda de premsa per la número 1 de la seva llista al Consell Ciutadà, Conchi Abellán, que ha destacat que aquest òrgan hi haurà majoria de dones: 24 d’un total de 44. L’activista ha avalat a Xavier Domènech com un líder del partit que en els darrers anys “tant al Congrés com ara al Parlament ha demostrat la seva capacitat de construir des de la diversitat i l’empatia amb diversos companys i companyes”.

Etiquetes: Organització