Campanya de microcredits

La candidatura no recorre a crèdits bancaris i es finançarà íntegrament amb aportacions ciutadanes i recursos propis

Podem Catalunya posa en marxa avui una campanya de finançament a nivell estatal per cobrir les despeses de la campanya electoral de Catalunya En Comú Podem per a les eleccions al Parlament de Catalunya del 21 de desembre. El partit, fidel a la seva filosofia de no recórrer a crèdits d’entitats bancàries per finançar-se, tornarà a sufragar les despeses de campanya mitjançant aportacions ciutadanes i els recursos propis de l’organització.
Des del web https://participa.podemos.info/microcreditos es podran subscriure crèdits de 100€, 200€, 500€ i 1.000€ que seran retornats íntegrament.

En totes les campanyes electorals en les quals Podemos ha tingut presència des del seu naixement més de 25.000 persones han subscrit microcrèdits amb l’organització, que han estat retornats de manera íntegra, sumant un total de 6 milions d’euros. A més, sumant tots els diners als quals Podemos ha renunciat en les diferents campanyes electorals i als quals tenia dret per la seva representació institucional i els resultats obtinguts, el partit ha estalviat gairebé 15 milions d’euros a les arques públiques de l’Estat.

Microcredits Eleccions 21D

AJUDAN'S AMB EL TEU MICROCREDIT AQUÍ!