Consell de Coordinació de Catalunya

Noelia Bail

Secretaria de Sociedad Civil, Moviment Popular i Portaveu

Conchi Abellán

El desenvolupament del nou projecte vol remarcar la importància del Podem Moviment, un Podem al costat dels moviments populars que han de ser una de les palanques principals per activar el canvi social, econòmic, polític i cultural en el nou cicle. En aquest sentit, es proposa a Conchi Abellán, amb amplíssima experiència en aquest camp i que alhora exercirà les funcions de Portaveu de Podem Catalunya davant dels mitjans precisament pel perfil que té i la necessitat de potenciar cap enfora un Podem vinculat clarament als moviments socials i populars de Catalunya.

Mail de Portavocia

Mail de Moviment Popular (Societat Civil)

Secretaria de Municipalisme i Portaveu

David Clarà

Mail de Portavocia

Mail de Municipalisme

Secretaria de Feminismes y LGTBI

Inma Ramón

Secretaria d' Organització

David Martínez

Es el momento de dar un paso al frente. Desde el inicio de Podem en Catalunya he participado en casi todas las iniciativas posibles. Mis compañeras/os del Cercle Podem Valls me eligieron como Secretario en la primera “hornada” y he visto crecer y caminar esta organización desde el principio. A pesar de eso aquella fue la única ocasión en la que presenté mi candidatura en Podem. Es el momento de hacerse disponible.

Secretaria de Formació y Educació

Rosa Cañadell

Podem necessita desplegar un ambiciós projecte de formació interna en habilitats i coneixements que han de servir per formar a la seva militància i simpatitzants tant en termes polítics, com tècnics. En aquest sentit la llarga experiència de Rosa Cañadell en el camp de l’educació i les lluites socials i polítiques la fa la persona idònia per orientar aquesta secretaria.

Secretaria d’Acció Política y Estratègica

Jaume Durall

En aquest moment una de les línies principals de Podem ha de ser precisament l’estabilització i extensió organitzativa, que alhora es vincula també amb l’objectiu de produir candidatures guanyadores per les municipals de 2019, cosa que demandarà de la creació d’equips de treball que impliquin a tothom. Es proposa que aquesta secretaria la porti Jaume Durall per donar continuïtat a la feina ja feta en aquest sentit en els darrers temps i amb capacitat de conformació d’equips de treball.

Àrea de Mediació, Acció legal y Reglamentació

Anna Oller

Àrea de Difusió comunicativa y Xarxes

Álex Guerrero

Mi motivación para seguir día a día trabajando en este proyecto es el convencimiento por lograr un partido fuerte y organizado, que sea participativo e inclusivo en el cual podamos transformar este país en un estado plurinacional donde todas las personas podamos sentirnos y convivir de una manera más fraterna.

Secretaria d’Acció Institucional

Sandra Daza

Podem Catalunya a lo largo de estos cuatro años ha pasado por momentos difíciles y duros a nivel organizativo y político para su militancia. Necesitamos urgentemente dotarnos de una organización fuerte, que sea el referente político y de fraternidad en Catalunya capaz de generar el cambio que necesitamos y en el que se vean reflejadas las clases populares, que es de donde provengo y a quienes aspiramos, desde nuestros inicios, a representar. Necesitamos volver a teñir de morado el cinturón que fue rojo y se ha transformado en naranja, cuna de la movilización vecinal y ciudadana que transformó los barrios y los inundó de dignidad.

Secretaria de Coordinació interna, Finances y RRHH

Juanjo Cáceres

Finances, de forma relacionada amb transparència, és un element clau per assegurar la capacitat de construcció i articulació de Podem en l’etapa que obrim. Juanjo Cáceres té una dil·latada experiència en aquest camp en el marc de Podem.

Àrea de Transparència

Irene Blanco

Per construir un Podem per una nova etapa és necessari potenciar els processos de transparència interna i externa. Irene Blanco, que treballa a l'Administració de justícia, encapçalaria aquesta àrea de treball.

Àrea de Coordinació Executiva

Javier López

Ara, més que mai, és el moment, de construir plegades un projecte col·lectiu per un canvi social real per a totes i tots. Cal evidenciar que la nostra política és aquella que interpel·la a les classes treballadores i que aposta com a eix cabdal per portar les lluites i reivindicacions dels carrers i barris a l’àmbit institucional.

Enllaç institucional

Yolanda López

Podem Catalunya y el CCA de Podem Catalunya tiene ser para los círculos, inscritos però sobre todo para la gente una herramienta de participación y empoderamiento y creo que mi carácter resolutivo, mi capacidad organitzativa, mi empatia puede ayudar a que así sea.

Secretaria de Treball i Precarietat

Toni Pérez

La motivación que me llevo a participar activamente en la política fue la aparición de formaciones como Podemos. Después de participar en las diferentes campañas que surgen del 15M y la ilusión de participar en un nuevo partido me hizo salir de la orfandad política que llevaba desde que deje EUiA. También el espacio político que ocupa Barcelona en Comú en el terreno Municipal y con la idea fresca y nueva de hacer nueva política, acrecienta la idea de recuperar el activismo político que había dejado. En la actualidad participo y colaboro en mi circulo (Horta-Guinardó) y en diferentes espacios políticos donde así me lo han solicitado.

Enllaç institucional

Yolanda López

Es fundamental la participación ciudadana en la calle y en las instituciones para cambiar las políticas que condenan a una mayoría de la población a la exclusión social. Solo a través de la participación ciudadana se puede cambiar un discurso hegemónico y heteronormativo que nos condena a reproducir las injusticias sociales que se traducen en desahucios, recortes en la educación pública, en la sanidad. Es fundamental llevar nuestra voz a las instituciones, la voz de todas nosotras que sabemos lo que significan esos recortes en los derechos sociales y potenciar la descentralización y la gestión común de los recursos.