Consell de Coordinació de Catalunya

Xavier Domenèch

Secretaria de Moviment Popular i Portaveu

Conchi Abellán

El desenvolupament del nou projecte vol remarcar la importància del Podem Moviment, un Podem al costat dels moviments populars que han de ser una de les palanques principals per activar el canvi social, econòmic, polític i cultural en el nou cicle. En aquest sentit, es proposa a Conchi Abellán, amb amplíssima experiència en aquest camp i que alhora exercirà les funcions de Portaveu de Podem Catalunya davant dels mitjans precisament pel perfil que té i la necessitat de potenciar cap enfora un Podem vinculat clarament als moviments socials i populars de Catalunya.

Mail de Portavocia

Mail de Moviment Popular (Societat Civil)

Secretaria d’Organització i Municipalisme

Jaume Durall

En aquest moment una de les línies principals de Podem ha de ser precisament l’estabilització i extensió organitzativa, que alhora es vincula també amb l’objectiu de produir candidatures guanyadores per les municipals de 2019, cosa que demandarà de la creació d’equips de treball que impliquin a tothom. Es proposa que aquesta secretaria la porti Jaume Durall per donar continuïtat a la feina ja feta en aquest sentit en els darrers temps i amb capacitat de conformació d’equips de treball.

Secretaria de Feminismes i LGTBI

Mar García

Podem ha d’esdevenir encara més una força feminista, ja que sense feminisme ni drets LGTBI no hi ha horitzó de canvi possible. En aquest sentit es proposa a la Mar García com a responsable d’aquesta secretaria, ja que ella ha estat el referent principal de la proposta política feminista per la nova etapa de Podem i ha liderat les propostes feministes i LGTBI al Congrés.

Secretaria d’Acció Institucional i Discurs Polític

Lucas Ferro

En la nova etapa de Podem cal intensificar el nivell de coordinació institucional per construir un relat coherent cap enfora que pugui marcar l’agenda política en els diferents nivells i realitat on estem. Així cal lligar i fer coherent les tasques que estem realitzant al Congrés, al Parlament i al conjunt d’Ajuntaments on tenim presència o governem de forma coordinada amb les confluències. A la vegada en aquesta nova etapa aquest relat cap enfora ha d’estar enfortit amb la potenciació d’un discurs propi vinculat a la realitat d’un Podem moviment, un Podem societat, un Podem republicà i plurinacional. En aquest sentit es considera a Lucas Ferro, per la seva experiència i treball, la persona per encapçalar aquesta secretaria.

Secretaria de Formació

Rosa Cañadell

Podem necessita desplegar un ambiciós projecte de formació interna en habilitats i coneixements que han de servir per formar a la seva militància i simpatitzants tant en termes polítics, com tècnics. En aquest sentit la llarga experiència de Rosa Cañadell en el camp de l’educació i les lluites socials i polítiques la fa la persona idònia per orientar aquesta secretaria.

Secretaria d'Economia i Treball

Sergi Cutillas

La necessitat de dotar-nos de propostes econòmiques pròpies tant en termes de construcció d’alternatives polítiques a nivell català, com espanyol i europeu, com en termes d’alternatives concretes per la nostra societat, és imperiosa en el moment que estem vivint. Sergi Cutillas té un ampli coneixement i experiència en aquesta àrea per encapçalar aquesta secretaria.

Àrea de Societat Civil

María Pozuelo

La necessitat de construir un Podem arrelat i en contacte constant amb les diverses entitats i moviments de la societat dota aquesta àrea d’una centralitat estratègica en aquesta nova etapa. María Pozuelo, amb experiència en aquest camp dins de Podem, reuneix les característiques per poder impulsar aquesta àrea.

Secretaria de Participació i Logística

Miquel Benítez

Necessitem activar tots els mecanismes per assegurar els processos de participació i voluntariat si volem construir un Podem fort en la nova etapa. En aquest sentit, Miquel Benítez reuneix totes les condicions per fer aquest impuls, amb una àmplia experiència com a responsable de Participació i Voluntariat a Podem Catalunya.

Àrea de Transparència

Irene Blanco

Per construir un Podem per una nova etapa és necessari potenciar els processos de transparència interna i externa. Irene Blanco, que treballa a l'Administració de justícia, encapçalaria aquesta àrea de treball.

Secretaria de Finances, Legal i Transparència

Juanjo Cáceres

Finances, de forma relacionada amb transparència, és un element clau per assegurar la capacitat de construcció i articulació de Podem en l’etapa que obrim. Juanjo Cáceres té una dil·latada experiència en aquest camp en el marc de Podem.

Secretaria de Comunicació

Carlos Tavera

Podem s’ha de comunicar cap enfora d’una forma integral i coherent que asseguri que els nostres missatges polítics tinguin impacte al conjunt de la societat. Carlos Tavera té una contrastada experiència en aquest camp que el fa ideal per ocupar aquesta secretaria.

Àrea de Secretaria

Cristina Morales

Els organismes de direcció de Podem necessiten poder coordinar els diversos recursos tècnics i assegurar el seguiment dels debats i decisions preses, incorporant alhora un sentit feminista en el seu desenvolupament. En aquest sentit Cristina Morales que ja realitza en l’actualitat funcions de secretaria i amb experiència en el camp de feminismes, es considera la persona ideal per realitzar aquesta funció.