Logo Loading

Lucas Ferro: “Catalunya necessita una força progressista sense por a JxCat”

El portaveu de Podem Catalunya, Lucas Ferro, ha indicat en roda de premsa que Catalunya necessita “una força progressista que no li tingui por a excloure JxCat”. El diputat ha avisat que “Podem Catalunya no avalarà un pacte com el que hem vist a la Diputació de Barcelona entre el PSC i Junts, que es basa a tapar-se els casos de corrupció entre ells, ni avalarà un nou pacte entre Junts i ERC”. En aquest sentit, Ferro ha assenyalat la voluntat de “construir una alternativa al Govern actual”.

“El proper govern serà de progrés si En Comú Podem té uns bons resultats a Catalunya”, segons Ferro, qui considera que: “Hem demostrat a Barcelona i a l’Estat que, si estem forts, podem posar a les forces polítiques a treballar pel conjunt de les classes populars del país”. Per això, el portaveu aposta per “un Govern liderat per una força capaç de construir majories progressistes per a Catalunya”. I és que per a Ferro, “En Comú Podem és la garantia perquè hi hagi un Govern progressista a Catalunya que treballi per a totes les classes populars del país, sigui quina sigui la seva identitat”.

Finalitza el procés de construcció interna de l’organització

Sobre la finalització del procés de construcció organitzativa de Podem Catalunya, Ferro ha mostrat la satisfacció del partit i ha agraït la militància per “un procés exemplar que enforteix l’organització”. Un procediment que ha culminat amb més de 2000 militants i amb l’elecció dels responsables municipals, provincials i els nous membres del Consell Ciutadà.

Cerca mitjançant una paraula clau