Logo Loading

Blog

Verónica Fuente encapçalarà la llista de Podem Catalunya a les eleccions al Parlament del 14F per Lleida, Alt Pirineu i l’Aran

L’actual responsable de la Secretaria de Medi Rural de Podem Catalunya, Verónica Fuente, encapçalarà la llista electoral del partit morat per les terres de Lleida, Alt Pirineu i l’Aran a les properes eleccions al Parlament de Catalunya del 14 de febrer. El partit morat va realitzar el passat 23 de maig el procés de primàries en el qual Verónica Fuente va ser escollida per encapçalar la llista a la demarcació.

Verónica Fuente (Madrid), activista des de la seva joventut i educadora social amb més de 15 anys d’experiència, va arribar a Catalunya fa una dècada i es considera catalana d’adopció. Professionalment, ha centrat la seva feina en l’àmbit del tractament de trastorns addictius i menors en risc d’exclusió social. Va participar de forma activa en cooperació internacional dins del desenvolupament comunitari de Guatemala. En l’actualitat, Fuente realitza la seva tasca professional al Centre d’acollida per a joves migrats de la província.

Fuente aspirarà a representar Lleida al Parlament, un territori especialment afectat per la pandèmia i la crisi econòmica i social: “La situació és dramàtica a tots els nivells, les treballadores i treballadors precaris com les temporeres i els temporers ara no troben feina”. La candidata de Podem adverteix que “els bars, establiments i els autònoms i autònomes no saben si podran continuar treballant el 2021”, per la qual cosa Fuente aposta per “invertir els fons europeus en ajudar a salvar la xarxa de treballadors i treballadores que mantenen les terres de Lleida, Alt Pirineu i l’Aran”. La candidata de Podem considera “imprescindible ajudar al comerç de proximitat, per tal de potenciar de cuidar a qui ens proveeix d’aliments amb la seva feina”, perquè “consumir productes de la terra no només és saludable sinó també un acte de responsabilitat”.

Cerca mitjançant una paraula clau