Conchi Abellán: “Ha guanyat Podem Catalunya i ha guanyat En Comú Podem”

La nova Coordinadora Autonòmica del partit morat anuncia que treballarà juntament amb les forces germanes i els moviments socials en un programa de reconstrucció centrat en reforçar els serveis públics, revertir privatitzacions i legislar per al conjunt de la  ciutadania

La nova Coordinadora Autonòmica de Podem Catalunya, Conchi Abellán, ha agraït als militants la participació en un procés que ha evidenciat “la voluntat de canvi” i per haver escollit la candidatura ‘Un Podemos Contigo’ per a liderar el partit. Abellán ha assenyalat que avui “s’inicia una nova etapa en què es comença a construir un Podem Catalunya participatiu, arrelat al territori i al moviment popular del país”.

En una roda de premsa virtual juntament amb Rosa Cañadell i Jaume Durall, fins ara Coordinadora General i Secretari d’Organització de l’Equip Tècnic, Abellán ha apel·lat a la unitat de les forces del canvi a Catalunya. Segons la diputada, tant a la Tercera Asamblea Estatal com a l’Assemblea Ciutadana de Catalunya ha evidenciat “la voluntat de les inscrites per treballar amb les forces germanes i encarar juntes el repte de guanyar un Govern al servei de les majories”. La ja Coordinadora Autonòmica també ha ofert “mà estesa als integrants de les diferents candidatures que han participat en aquest procés per a la construcció del projecte català d’Un Podemos Contigo’.

Abellán ha indicat que Podem Catalunya té el repte de construir, des d’En Comú Podem, “un programa de reconstrucció de majories, que li permeti treballar amb els moviments socials i la militància de les forces del canvi a Catalunya”. Segons la Coordinadora General, aquest programa de reconstrucció derivat de la crisi de la COVID-19 s’ha d’articular sobre tres eixos centrals: “reforçar els serveis públics i el bé comú, revertir les privatitzacions i legislar per a les majories”. La diputada ha afirmat: “Construirem un Podem Catalunya que sumi forces per aconseguir una alternativa a un Govern que s’ha mostrat, any rere any, incapaç de liderar una proposta de majories per a Catalunya. Ha guanyat Podem i ha guanyat En comú Podem”.

Per la seva banda, Rosa Cañadell i Jaume Durall han valorat positivament la feina realitzada durant aquests mesos de l’Equip Tècnic de Podem Catalunya i han felicitat Conchi Abellán per la victòria a l’Assemblea Ciutadana.

Quant a l'autor

Podemos subscriber